Обмін, повернення- сторінка 2
Обмін, повернення та гарантійний ремонт.
При отриманні товару у відділеннях служб доставки або у курьера, уважно переглядайте зовнішній вигляд упаковки, товар і склад вашого замовлення!
Після того, як посилка з товаром Вами була отримана, Ви автоматично погоджуєтесь з якістю, кількістю, комплектацією замовлення. Саме тому, претензії щодо нестачі товару, невідповідності, пошкодження або не встиг(ла) перевірити, не мал(а) можливості перевірити, прийматися НЕ будуть!
Шановні покупці в разі виникнення у вас необхідності обміну-повернення, гарантії, вам потрібно написати нам на електронну пошту servicelimonad@gmail.com вся процедура як діяти описано по пунктам нижче для вас.
Комунікація з покупцями здійснюється тільки через електронну пошту компанії з метою покращення обслуговування.
1. Можно повернути або обміняти товар протягом 14 діб в наступних випадках.
1.1. Можна обміняти, повернути тільки той товар, який не увійшов до переліку товарів належної якості, що встановлено ПКМ 172 додаток №3.
1.2. Якщо товар не був у використанні, покупець має право протягом 14 днів не враховуючи дня покупки
Згідно ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» товар належної якості, обміняти або повернути товар належної якості, який не був у використанні і не має слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, тріщин, пошкоджень лакофарбових матеріалів на товарі, слідів фарби, нігтьового пилу та інших будь-яких дефектів та пошкоджень.
Товар належної якості підлягає тільки обміну на аналогічний товар, якщо товар не підійшов покупцеві. У разі, якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець має право обрати інший товар або повернути товар.
Порушення будь-якого з вищезазначених пунктів залишає за продавцем право на відмову покупцю в обміні або поверненні товару.
1.3. Товар має бути в повній заводській комплектації, обміну та поверненню підлягає товар за умови наявності його повної заводській комплектації, у тому вигляді, що був проданий покупцю: супроводжуючі документи, заглушки, щітки, ключі для фрезерних ручок, педалі, підставки, набори фрез, блоки живлення, металеві лотки, заводські коробки, упаковочні кульки, скрутки проводів, захисна плівка, заводська етикетка, інші доп.матеріали, що захищає товар при транспортуванні.
Порушення будь-якого з вищезазначених пунктів залишає за продавцем право на відмову в обміні або поверненні товару.
1.4. Упаковка (коробка від товару) повинна мати свій первісний вигляд, обміну або поверненню підлягає товар, у якого збережено його первісний товарний вигляд: коробки виробу та всіх комплектуючих. Коробка повинна бути не порвана, не м’ята, не грязна, не мокра, не мати токсичних запахів, без будь-яких приклеєних на неї етикеток; на коробці не має бути будь-яких слідів скотчу, слідів етикеток служб доставок, коробка не повинна бути обмальована ручкой, маркером, фломастерами та іншими матеріалами, що псують товарний вигляд.
Коробка при поверненні повинна мати новий товарний вигляд.
Покупець несе повну відповідальність за збереження товарного вигляду упаковки, т.як він передає дану упаковку Новой Почте, де покупець зобов'язаний проконтролювати щоб не були наклеєні етикетки НП, скотчі, не наносили маркування фломастерами, ручкою та ін. Також покупець зобов'язаний упакувати товар в стрейч плівку або в доп.коробку для транспортування товару, щоб зберегти його товарний вигляд.
У випадку, якщо товар прийде з втраченим товарним виглядом, то такий товар не буде прийнято у покупця і в обміні або поврененні такому покупцю буде відмовлено.
1.5. Не має бути слідів несанкціонованого втручання, обміну, поверненню підлягає товар, що не має слідів несанкціонованого втручання в електроприлад, внутрішні частини механізму, корпуса. Болти, гвинти, гайки не повинні мати слідів їх використання. Також не повинні бути зірвані пломби, маркируючі наклейки, голографічне захисне покриття.
Якщо електроприлад погано працює, не працює, покупець повідомляє продавця в строк, встановлений гарантією, після чого цей товар буде відправлено на незалежну експертизу для визначення причини несправності, яка і визначить, що товар був неналежної якості або був зламаний покупцем в процесі використання.
У випадку, якщо покупець вирішив самостійно розібрати прилад і провів самостійне відкриття приладу, тим самим покупець порушив правила та умови для здійснення обміну, повернення або гарантійного ремонту. В такому випадку продавець має право не приймати товар на обмін, повернення, гарантійний ремонт.
2. Не підлягає обміну та поверненню товар належної якості.
2.1. Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. № 172 в редакції від 07.12.2005 р. Про реалізацію окремих положень Закона України «Про захист прав споживачів» визначено перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню), а саме:
2.1.1 Парфумерно-косметичні вироби.
2.1.2 Апарати для гоління.
2.1.3 Помазки для гоління.
2.1.4 Лаки, гелі, гель-лаки, бази, топи.
2.1.5 Пилки, бафи, поліровщики.
2.1.6 Пензлики та набори з пензликів.
2.1.7 Рукавички.
2.1.8 Одноразова продукція.
2.1.9 Гребінці, щітки масажні.
2.1.10 Товари в аерозольній упаковці.
2.1.11 Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).
2.1.12 Вироби з натурального та штучного волосся;
2.1.13 Перукарські ножиці.
2.1.14 Шпильки, заколки, резинки для волосся.
2.1.15 Друкована продукція.
2.1.16 Акційні та уцінені товари.
2.2 Вище зазначений товар можна повернути тільки у разі виявлення браку або невідповідності замовленню.
3. Товар за думкою клієнта бракований.
3.1. Згідно з вимогами ПКМ України № 506 в редакції від 05.05.2018 р. якість товару визначається шляхом проведення незалежної експертної оцінки.
3.2 Згідно п.4 ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів» експертиза проводитися лише за письмовою згодою покупця.
3.3. У випадку звернення клієнта з причини можливого неякісного, бракованного товару, цей товар передається в незалежну експертну компанію для проведення експертизи та отримання акта-заключення, визначаючого технічний стан електроприлада і відповідність всім нормам та стандартам. Тільки експертиза дозволяє визначити стан справного або несправного товара, чи був товар неякісний у зв’язку з браком виробника або товар пошкодив/зламав покупець в процесі неналежного, нецільового, використання, зберігання, транспортування та інше.
3.4. На підставі акту проведеної незалежної оцінки товару приймається аргументоване рішення про заміну товару, повернення коштів або відмову покупцю в його зверненні.
4. Порядок здійснення обміну, повернення товару.
4.1. Всі товари, які покупець хоче обміняти, повернути потрібно пройти обов’язкову процедуру, яка прописана детально для швидкого та якісного вирішення питання. Для здійснення процедури повернення, обміну товар обов’язково оглядається на предмет його не використання та втручання в середину приладу.
4.1.1 Прочитати правила Обмін - Повернення, Гарантійного ремонту, що встановлені у нашому магазині на підставі законодавчих та нормативно-правових актів України про захист прав споживачів.
4.2. Для проведення обміну, повернення або здійснення експертної оцінки, покупцю необхідно зв’язатися з сервісним менеджером шляхом використання електронної пошти servicelimonad@gmail.com
Форма заяви посилання.
На зазначену електронну пошту покупець має направити фото заяви та інші документи, що встановлені в п.4.3.
Після того як ми отримали ваше звернення з повним пакетом необхідних документів та ксерокопій воно буде розглянуто на предмет придбання товару саме в нашому магазині і на предмет того, що ваші вимоги не порушують чинного законодавства України. Відповідь, на яку адресу направляти товар з документами, буде направлена на електронну адресу з якої надійшло звернення протягом 1-3 робочих днів.
4.3. Необхідний перелік документів, які покупець зобов’язаний надати для проведення експертної оцінки, обміну, повернення.
4.3.1. Завантажити с сайта заяву.
4.3.2. Заповнити письмову заяву та вказати причини невідповідності, які вас не влаштовують в товарі.
Згідно п.4 ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів» експертиза проводитися лише за письмовою згодою покупця.
В заяві мають бути заповнені всі обов’язкові поля, ця інформація дозволяє швидко вирішити створенне питання.
4.3.3 Фото цієї заяви та фото всіх необхідних документів які вказани нижче у пункті 4.3.4, 4.3.5, 4.3.6, потрібно надіслати на електронну пошту (для уникнення шахрайських дій) servicelimonad@gmail.com сервісному менеджеру для реєстрації звернення, також потрібно орігінал заяві приложити к товару який ви отправляете на незалежну експертизу.
4.3.4. Додати к заяві ксерокопію документа Державного зразка, копію паспорта, ідентифікаційного кода, які повинні бути підписані, відповідає оригіналу дата підпис ( це потрібно тому що ви замовляєте державну незалежну експертизу)
4.3.5. Додати товарний чек, підтверджуючий факт покупки у нашому магазині.
4.3.6. Додати підписаний вами гарантійний талон.
4.3.7. Товар має бути в повній заводській комплектації, як зазначено в п.п. 1.3 -1.5 цього порядку, та відповідати всім вимогам його товарного вида та комплектації, який прописан чинним законодавством України.
4.3.8. Інформація щодо платіжної картки (завдяки якій буде здійснюватися розрахунок).
4.3.9. Відправляти товари без накладних платежів і без сплати за доставку. Співробітник нашої компанії повинен тільки забрати товар з Нової Пошти і провести його огляд. У випадку будь-яких платежів за товар співробітник не забирає товар з Нової Пошти, до тих пір поки покупець не відмінить платіж.
4.3.9. Повідомити сервис менеджера на електронну пошту servicelimonad@gmail.com що ви зібрали та подготовили всі необхідні документи які разом з товаром відправили нам на указаніій вам адрес. Також обов'язково надсилати нам фото чека який вам видали на Новій Пошті, коли ви робили нам відправлення.
5. Експертний висновок.
Згідно п.4 ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів» експертиза проводитися лише за письмовою згодою покупця.
5.1. Всі рішення щодо обміну, поверненню, гарантійного ремонту приймаються тільки після проведення незалежної експертної оцінки на підставі експертного висновку.
5.2. Товар є бракованим, якщо в акті укладення експертної оцінки буде написано що даний товар зламався не з вини споживача, що даний товар є бракованим ми вам його відремонтуємо протягом 14 днів (або за згодою сторін, обміняємо на інший товар. В разі відсутності товару ми повернемо гроші протягом 7 днів (якщо товар був придбаний в торговому або офісному приміщенні) і 30 днів (якщо товар був придбаний поза торгового або офісного приміщення).
5.3. Товар не має заводського браку, якщо в акті незалежної експертизи буде написано, що товар не має заводського браку, і, що він був зламаний з вини покупця, то повернення грошових коштів не передбачено, а покупець зобов'язаний, згідно п.4 ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів» оплатити вартість експертизи та ремонт за власний рахунок.
Ремонт здійснюється за рахунок покупця при потребі.
6. Оплата за пересилання службами доставок при обміні, поверненні, експертній оцінці здійснюється у наступному порядку.
6.1. У випадку перевірки товара у відділенні транспортної компанії, ви маєте право відмовитися від посилки, при цьому транспортні витрати здійснюються за наш рахунок.
6.2. Після того як посилка була забрана/отримана покупцем і по якій причині ви вирішили повернути товар, в такому випадку всі транспортні витрати оплачує покупець за власний рахунок.
При отриманні товара у відділенні служб доставки або у курьера, уважно перевіряйте ваше замовлення!
Після того як посилка була отримана Ви автоматично погоджуєтесь з якістю, кількістю, комплектацією замовлення.
В іншому випадку претензії щодо невідповідності, нестачі товару або пошкодження НЕ приймаються!
6.3. Просимо відправляти товари без накладних платежів і без сплати за доставку. Співробітник нашої компанії повинен тільки забрати товар з Нової Пошти і провести його огляд. У випадку будь-яких платежів за товар співробітник не забирає товар з Нової Пошти, до тих пір поки покупець не відмінить платіж.
6.4. Якщо помилково клієнту відправили не той товар, що він замовляв, послуги транспортної компанії сплачуються продавцем.
6.5. Обмін, повернення якісного товару, який не був в експлуатації оплачує покупець за власний рахунок.
6.6. Відправка товару на незалежну експертизу проводиться за рахунок покупця до з’ясування причин невідповідності. При підтвердженні заводського браку кошти за пересилку будуть повернені покупцю. При непідтверджені заводського браку кошти за пересилку не повертаються.
7. Оплата незалежної експертизи.
7.1. Експертиза проводиться за рахунок продавця. Якщо в результаті експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару покупцеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання або транспортування, дій третіх осіб, вимоги покупця не підлягають задоволенню, а покупець зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати на проведення експертизи. (Посилання на Постанову ПКМ № 506 в редакції от 05.05.2018 р. та п.4 ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів»)
8. Терміни та робочі процеси відповідно до законодавства України.
8.1. 1-3 дні на підготовку передачу товару для проведення експертної оцінки (п.4 ст. Ст.17 ЗУ «Про захист прав споживачів»)
8.2. 1-14 днів на обмін товару належної якості (п.1 ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
8.3. 1-14 днів (або за згодою сторін) проводиться експертна оцінка товару неналежної якості (п.6 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
8.4. 1-14 днів (або за згодою сторін) проводиться ремонт товару (п.9 ст. 8 ЗУ «Про захист прав споживачів»)
8.5. 0-7 дня на повернення грошових коштів за товар, який був придбаний в торговому або офісному приміщенні, за умови, якщо експертна оцінка встановив, що в товарі було виявлено заводський брак (п.7 ст.8 та п.3 ст.9 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
8.6. 1-30 днів на повернення грошових коштів за товар, який був придбаний поза торгового або офісного приміщення (п.4 ст.12 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
8.7. 2 місяці на заміну товару у разі відсутності товару (п.6 ст.8 ЗУ «Про захист прав споживачів»)
Встановлені терміни для виконання всіх процедур, відповідають чинному законодавству України про захист прав споживачів.
9. Врегулювання спорів.
9.1. Всі телефонні розмови та перепис через електронну пошту з клієнтами записуються та фіксується для можливості додатково прослухати, прочитати і детально проаналізувати ситуацію, з метою покращення якості обслуговування.
9.2. Вся переписка з клієнтом фіксується і ії присвоюється відповідний номер для ідентифікації.
9.3. УВАГА! До отримання висновків експертизи не робити ніяких дій, які принижують честь, гідність працівників та ділову репутацію фізичної (юридичної) особи так, як розумію свою відповідальність згідно ст.22 та ст. 23 ЦК України і готовий(а) відшкодувати моральну та матеріальну шкоду, які заподію своїми діями.
9.4. У випадках прояви аферистических дій, наша компанія залишає за собою право звернутися до правоохоронних органів і суду з метою відшкодування моральних та матеріальних збитків.
9.5. Покупець несе відповідальність згідно з чинним законодавством України за свої протиправні дії.