Contacts

Contacts

Address:

Kyiv,
st. Karela Chapeka (Y. Fuchika), 9
Phone: +380 67 400 09 72

Online store working hours:

Monday - Friday
9:00 am — 6:00 pm

Saturday
10:00 – 16:00

 

 

 

Comments

Добрий день робила замовлення 22.10 коли відправлять?

Жду відповідь )

Доброго вечора, 19.10.2024 перевела 200 грн , (заказ наложеним платежом) кинула предоплату я, а мне не кто не отвичает ?!
И не передзвонили , хотя я поставила что би мені подзвонили, відповіді немає !!!!!

Дуже подобається магазин. Працівники магазину завжди проконсультують та порадять. Дуже приємно мати справу.

Вітаю.
Як зв'язаться з магазином?
Вказаний на сайті телефон не працюе.

Заказ отримала
Все супер
Рекомендую

Доброго дня. Замовлення зробила 7 днів назад. Коли буде замовлення?

Вже не в перше в вас замовляю, дуже приємні ціни та швидка доставка, консультанти завжди допомагають з вибором

Замовила фрейзер..приїхав з браком ! Відправила в сервісний центр,дуже довго чекала !!! 2 тижні сиділа без жодного дзвінка ! Написали з сервісного - що я маю оплатити ще й ремонт ! Короче сервіс жахливий ,сайт не рекомендую! Замовляла не перший раз тут щось і не думала що така історія в них нормальна ?

The response of the store:
Вітаємо, Оксана !
Ми отримали ваш відгук і хочемо розібратися в ситуації.
Ми зв’язалися сервісним центром та дізналися усі подробиці даної ситуації, по заключеню сервісного центра , несправність сталася за нецільового використання приладу
У нас на сайті вказано в розділі «Обмін, повернення»
У випадку звернення з причини бракованного товару, цей товар передається в незалежну експертну компанію для проведення експертизи та отримання акта-заключення, визначаючого технічний стан електроприлада і відповідність всім нормам та стандартам. Тільки експертиза дозволяє визначити стан справного або несправного товара, чи був товар неякісний у зв’язку з браком виробника або товар пошкодений /зламаний покупцем в процесі неналежного, нецільового, використання, зберігання, транспортування та інше.
На підставі акту проведеної незалежної оцінки товару приймається аргументоване рішення про заміну товару, повернення коштів або відмову покупцю в його зверненні.
Наша компанія цінує свою репутацію та робить все можливе, щоб сервіс був максимально комфортним для наших улюблених клієнтів !
З повагою магазин Limonad!

Заказала и сразу же ОПЛАТИЛА 10.11, сегодня уже 12.11. Заказ так и не отправили.

The response of the store:
Вітаємо , Анастасія
Ми кожного свого клієнта цінуємо , та попереджаємо що можливо деякі товари їдуть з головного складу тому відправка робиться від 2-5 робочих днів

З повагою магазин Limonad!
Write a review