Контакты

Контакты

Адрес:

г. Киев,
ул. Юлиуса Фучика, 9
Телефон: +380 67 400 09 72

График работы интернет-магазина:

Понедельник - Пятница
9:00 — 18:00 

Суббота
10:00 — 16:00



Комментарии

Товар довго не відправляють в порівнянні з іншими сайтами. Замовлення було 01.03., а відправили тільки 8.03.2024. Була 100% оплата.
Деяких позицій не було в наявності, хоча на сайті було зазначено, що вони є.
Мені запропонували заміну тих позицій. Після цього чекала ще 3 дні.
Оперативнісь роботи на низькому рівні.
І ще поклали РІЗНі тіпси палітри, без попередження, хоча замовляла однакові.
Це найгірше обслуговування яке мені траплялося.
Це моє перше і останнє замовлення тут.

Відношення до людей ужасне
Замовляла фрезер,користувалась ним не повний місяць,почав погано працювати,відправила по гарантії,після чого на сервісі сказали що він паяний
Надсилають бракований товар,потім списують всі звинувачення на покупців.
Не несуть ніякої відповідальності за свій товар.
Одним словом НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Самий ужасний магазин який я тільки зустрічала за свої 3 роки роботи майстрем.

Коли відправлять замовлення?

Зробивши замовлення, вже понад 5 днів чекаю на відправку, обіцяли відправити і взагалі ніяких дій. Не бачу сенсу чекати і надалі. Робила замовлення вперше і враження найнеприємніші.???

Заказ отримала
Все супер
Рекомендую

Доброго дня. Замовлення зробила 7 днів назад. Коли буде замовлення?

Вже не в перше в вас замовляю, дуже приємні ціни та швидка доставка, консультанти завжди допомагають з вибором

Замовила фрейзер..приїхав з браком ! Відправила в сервісний центр,дуже довго чекала !!! 2 тижні сиділа без жодного дзвінка ! Написали з сервісного - що я маю оплатити ще й ремонт ! Короче сервіс жахливий ,сайт не рекомендую! Замовляла не перший раз тут щось і не думала що така історія в них нормальна ?

Limonad.ua:
Вітаємо, Оксана !
Ми отримали ваш відгук і хочемо розібратися в ситуації.
Ми зв’язалися сервісним центром та дізналися усі подробиці даної ситуації, по заключеню сервісного центра , несправність сталася за нецільового використання приладу
У нас на сайті вказано в розділі «Обмін, повернення»
У випадку звернення з причини бракованного товару, цей товар передається в незалежну експертну компанію для проведення експертизи та отримання акта-заключення, визначаючого технічний стан електроприлада і відповідність всім нормам та стандартам. Тільки експертиза дозволяє визначити стан справного або несправного товара, чи був товар неякісний у зв’язку з браком виробника або товар пошкодений /зламаний покупцем в процесі неналежного, нецільового, використання, зберігання, транспортування та інше.
На підставі акту проведеної незалежної оцінки товару приймається аргументоване рішення про заміну товару, повернення коштів або відмову покупцю в його зверненні.
Наша компанія цінує свою репутацію та робить все можливе, щоб сервіс був максимально комфортним для наших улюблених клієнтів !
З повагою магазин Limonad!

Заказала и сразу же ОПЛАТИЛА 10.11, сегодня уже 12.11. Заказ так и не отправили.

Limonad.ua:
Вітаємо , Анастасія
Ми кожного свого клієнта цінуємо , та попереджаємо що можливо деякі товари їдуть з головного складу тому відправка робиться від 2-5 робочих днів

З повагою магазин Limonad!

В магазине достойный ассортимент.
Профессиональные продавцы, помогут  всегда подобрать нужный товар.
Постоянно пользуюсь их консультацией.
Девчёнки просто умнички !

Limonad.ua:
Оленька , вітаємо!
Отримали від Вас відгук і хочемо висловити свою щиру подяку.
Ми дуже раді, що Ви залишилися задоволені нашим обслуговуванням.
Ваші слова мотивують і допомагають нам рости та розвиватися.

Бажаємо Вам вдалого дня!
З повагою магазин Limonad.ua
Написать отзыв