Контакты

Контакты

Адрес:

г. Киев,
ул. Юлиуса Фучика, 9
Телефон: +380 67 400 09 72

График работы интернет-магазина:

Понедельник - Пятница
9:00 — 18:00 

Суббота
10:00 — 16:00



Комментарии

Доброго дня
9 липня робив замовлення, вже 17 липня, коли очікувати доставку?

Доброго дня. Магазин у вас чудовий та зверніть будь ласка увагу на обробку замовлення. Вже не перший раз проходить близько тижня, я пишу з приводу замовлення і дізнаюсь, що чогось не має. Невже не можна відразу повідомити, що того товару не має. Замінити і відразу відправити. Навіщо втрачати дорогоцінний час. Надіюсь на поліпшення.

Сделал заказ. Третий день нет ответа и отправления!!¡
На звонки не отвечают!!!!!

Оформил заказ. Третий день тишина. На звонки не отвечают.

Вітаю.
Як зв'язаться з магазином?
Вказаний на сайті телефон не працюе.

Заказ отримала
Все супер
Рекомендую

Доброго дня. Замовлення зробила 7 днів назад. Коли буде замовлення?

Вже не в перше в вас замовляю, дуже приємні ціни та швидка доставка, консультанти завжди допомагають з вибором

Замовила фрейзер..приїхав з браком ! Відправила в сервісний центр,дуже довго чекала !!! 2 тижні сиділа без жодного дзвінка ! Написали з сервісного - що я маю оплатити ще й ремонт ! Короче сервіс жахливий ,сайт не рекомендую! Замовляла не перший раз тут щось і не думала що така історія в них нормальна ?

Limonad.ua:
Вітаємо, Оксана !
Ми отримали ваш відгук і хочемо розібратися в ситуації.
Ми зв’язалися сервісним центром та дізналися усі подробиці даної ситуації, по заключеню сервісного центра , несправність сталася за нецільового використання приладу
У нас на сайті вказано в розділі «Обмін, повернення»
У випадку звернення з причини бракованного товару, цей товар передається в незалежну експертну компанію для проведення експертизи та отримання акта-заключення, визначаючого технічний стан електроприлада і відповідність всім нормам та стандартам. Тільки експертиза дозволяє визначити стан справного або несправного товара, чи був товар неякісний у зв’язку з браком виробника або товар пошкодений /зламаний покупцем в процесі неналежного, нецільового, використання, зберігання, транспортування та інше.
На підставі акту проведеної незалежної оцінки товару приймається аргументоване рішення про заміну товару, повернення коштів або відмову покупцю в його зверненні.
Наша компанія цінує свою репутацію та робить все можливе, щоб сервіс був максимально комфортним для наших улюблених клієнтів !
З повагою магазин Limonad!

Заказала и сразу же ОПЛАТИЛА 10.11, сегодня уже 12.11. Заказ так и не отправили.

Limonad.ua:
Вітаємо , Анастасія
Ми кожного свого клієнта цінуємо , та попереджаємо що можливо деякі товари їдуть з головного складу тому відправка робиться від 2-5 робочих днів

З повагою магазин Limonad!
Написать отзыв